Monday, December 04, 2006

12

jaha. måndag, igen. måndagsångesten var vad vi skulle kunna kalla en fas. idag är jag glad och jag vet faktiskt inte riktigt vad det beror på. att stanna uppe till tre och prata skit (verkligen; skit) kan tydligen göra gott för kropp och själ. (jag ville iofs dö imorse, men det är en helt annan historia).

i fredags var jag i västerås. började kvällen med champagne, vitt vin, rött vin och portvin. slutade den med öl, drinkar och spyor. (det var faktiskt inte ens jag). vaknade i ottan och knackade på i föräldrahemmet vid nio. hur det gick till vet jag inte riktigt. jag kanske inte behöver nämna att lördagen var major bakfylleångest.
igår var det första advent. på folkhögskola äter i vanliga fall fem gånger om dagen. vi hann med sex måltider igår. man kan säga att vi är ganska mjuka här ute på slätten.

bäst just nu:
six feet under
http://myspace.com/beadybelle (home-skivan)


på fredag fyller jag tjugo år. hej systemet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home