Tuesday, October 17, 2006

6

en oklar vecka har passerat. mitt nya arbete som dubbelagent passar mig.

det var återförening i helgen. det började på sämsta möjliga sätt (det var låst!) men lyckades vända och bli till en av de bästa kvällarna på länge. liveband, dans, öl, prat och sentimentalt bjäbb. allt i en salig blandning.
lördag var också fint. jag blev tvingad att stanna uppe tills jag överhuvudtaget inte orkade lyfta ögonlocken. jag trivs otroligt bra i år men vissa saker är inte jämförbara med förra året. så. nu var det sagt.

framtiden:
clara blir arton på torsdag. vad är det för värld vi lever i där såna som hon får bli myndiga?
på fredag ska vi fira detta genom att göra stan osäker. jag fasar redan.

2 Comments:

Blogger Petter said...

Du menar alltså att Clara blir arton? Borde inte det vara olagligt? Jag är rädd, mycket rädd. Men ändå, på söndag ska vi sjunga fin konsert, eller hur?

7:13 AM  
Blogger Petter said...

Förresten, Makelberge i Örebro den sjuttonde november. Du ÄR där. Och ta med syrran.

5:00 PM  

Post a Comment

<< Home