Wednesday, November 15, 2006

9

dagens;
regina spektor - fidelity

på fredag är det fest. http://popthelock.blogspot.com och nicolas makelberge. jag tvivlar på att det kan bli mycket bättre än så. inte för att jag är den som brukar vara taggad. skoja.

i nästa liv ska jag lära mig hur man blir pigg. somna halvtvå, gå upp innan sju (jag hatar när alarmet måste ställas in på 06:nånting) funkar inte.

är det nån som vill åka bort med mig? patriotism i all ära, men sverige är fan inte kul den här årstiden. alla är trötta, fula, kalla, blöta, deppiga, nyktra och på tok för fokuserade. vi drar.

angående festen i lördags; en fantastisk kväll. jag var en maräng, världen var vacker, vinet var gott. var det slutade vet ingen.

2 Comments:

Blogger LINEA said...

är det så, är det så.

att du inte berättat för mig att du skaffat blogg? baby, baby...

8:45 PM  
Blogger Petter said...

Alltså, Regina Spektor är inte så bra som du tror, jag lovar.

10:22 PM  

Post a Comment

<< Home